SICK!

Vilken onsdagskväll det blev....!
Först fotbollen, en rätt rolig match att se tyckte jag som annars är rätt uttråkad av fotboll på TV. Men när det blir många mål (och till rätt lag) så är det ju faktiskt riktigt kul.

Sen Grey's.... Shit, vad chockad jag blev när det kom fram att det var George! Blev alldeles kall inuti. Brrrr!
Det var faktiskt rätt oförutsägbart och bra gjort av manusförfattarna, jag hade inte en enda tanke på det innan.
Och sista avsnittet dessutom..... Undra om både George och Izzie dog...? I alla fall Izzie tror jag. Längtar till höstens nya avsnitt!

Tandläkarväder idag igen, suck! Men iaf inte så kallt, alltid något.

Ikväll är det examen på Köpmanberget för J & T. Det brukar alltid va mysigt och fint med alla barn som sjunger in sommaren. Man får tillbaka den där känslan man hade själv när man visste att nu är skolan slut och en helt sommarlov väntar. Underbart!

Men vart är sommarlovsvädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback