Sluttjatat

Idag är det officiellt den sista arbetsdagen för mig på Folktandvården, sen ska jag inte tjata mer om hur många dagar det är kvar och hur mycket jag längtar efter ledighet. Sluttjatat helt enkelt.

måndag börjar min semester, 4 veckor, och sen är det tänkt att bebben ska titta ut och mammaledigheten tar vid.
Pyret får ju väldigt gärna komma lite tidigare och mindre gärna senare... Men det är väl ingen idé att spekulera eller hoppas, dom gör ju redan som dom vill de små. Den kommer väl när den är redo antar jag.

Utanför fönstret är det grått, grått men inget regn än så länge. Peppar, peppar...
Håller tummarna att det fortsätter utan nederbörd för alla fina studenters skull.
Det är i år förresten 6 år sedan jag tog studenten, det känns som i fjol typ. Sjukt att tiden går så fort. 6 år!

Kl. 14:00 bär det av till MVC igen för kontroll. Inte så många besök kvar nu....
Idag är det ju på datumet 1 månad kvar till beräknat ankomstdatum.
Ska bli spännande att se om/hur mycket magen växt sen sist. Det var lite i underkant förra gången så det återstår att se.

Uppdateringarna här på bloggen kommer säkert bli färre nu när jag slutar jobba, komiskt nog.
Vår uppkoppling hemma är inte på topp, men jag ska göra mitt bästa. Håll ut!

GRATTIS till P-A som fyller år idag!
Hur mycket var det igen? 27 va? =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att ha jobbat sista dagen!!! Ta de bara lugnt nu när du är ledig och bara njut av den!!!

Tänk att de är hela 6 år sen vi tog studenten.... Tycker oxå de känns som typ ifjol!! :) Ha de bra!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback