Snorigt värre...

... och värre och värre!
Hua vad jag snörvlar. Trodde att förkylningen var en kort historia då jag redan kände mig lite bättre på måndagkväll, men ack så jag bedrog mig.
Igårkväll och idag mår jag sämre än aldrig förr. Hostar som en TBC- patient och snyter floder var 10:e minut känns det som. Hur mycket snor kan man ha i huvet egentligen??

Så dagen idag har till 90% spenderats i soffan under filten. Med TV'n på alla dåliga serier som visas dagtid, naturgodis, näsdukar och vatten. Vet inte hur många gånger jag kissat idag, har verkligen druckit duktig iaf.
Var iväg till mamsen och fick lite mat mitt på dagen men sen bar det iväg hem till soffan igen. Somnade direkt, mer än så behövdes inte...
Nu ska jag försöka få till någon middag och vänta på älskligen som jobbar över.

Vågar inte säga det här, men jag känner mig nog liiite bättre än i morse iaf....?

Hej hopp! *host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback