Tandläkarväder

Gråvita skyar - usch så trist det ser ut utanför fönstret. Kallt och ruggigt. Regn + blåst är ingen bra kombo.

Jag som hade hoppats att jacksäsongen var över, då alla mina jackor börjar bli lite tajta över magen (om jag ens kan stänga någon?) så det fick bli Pärs fleecetröja idag och ett paraply. Burr!

Igårkväll jobbade jag i repan på F&S, bara två timmar så det var helt ok. En del folk ändå trots vår och hyfsat väder - kul.
Tog en prom med vovven igår när jag kom hem från jobbet före F&S, ca 4 km i skogen blev det.
Himlen såg hotande svart ut åt vårt håll när jag lämnade stan men solen sken på oss hela vägen och inte en enda droppe kom det.
Jag fick t.o.m. ta av mig luvtröjan för det var så varmt i solen, härligt!
Men idag verkar det komma desto fler droppar...

Näst sista dagen på veckan. Solo ikväll. Pär ska på nåt jobb-grejs i Sundsvall.
Imorn är det fredag, slutar 15:00.
Lör - sön ska prinsen bo hos oss. Mamman och pappan ska på bröllop. Det blir mys!

 Lillprins Bus, en dag gammal på BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback