Välkommen hem kära gräsklippare!

Igår kom den hem, som vi har längtat! Vår fina lilla (stora) gräsklippare. Att man kan längta efter en sån, det är då helt otroligt.
Den gick lite sönder när Pär skulle ta premiärturen nu i vår och då passade vi på att låta den bli servad när vi ändå skulle laga den liksom.
Men nästa gång blir det nog på ett annat ställe..... Vi är inte nöjda,  varken med bemötandet eller den utlovade tiden det skulle ta att få den klar.
1,5 - 2 veckor sa man när vi lämnade den. Det tog 2,5 - inte ok.
Jag förstår att de har mycket att göra så här års men då säger man 3 veckor direkt så man slipper bli besviken som kund. Dålig service kan väl sammafatta vårt omdöme.

Med andra ord såg vår gräsmatta ut som en äng redo för sommarskörden efter nästan 3 veckor utan klippare. En lie hade nog funkat utmärkt...
Pär var ute precis hela em och kvällen igår och nu är det så fint hemma. Tänk vilken skillnad det blir med nyklippt gräsmatta. Snyggt och prydligt!

Idag har stormen återvänt - gillas inte.
Hoppas det lugnat sig när jag slutar jobba så jag kan promenera en runda med Spira, behöver det känner jag för att inte säcka ihop i gravidträsket. Usch, det är inte roligt jämt....

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback