2 veckor...

Jajjebullen (som min vän Kajsa hade sagt), efter dagens slut återstår två arbetsveckor. Sen...... Får jag vara leeedig!
Längtar sjukt mycket, om jag inte sagt det förut. ;o) Både efter bebisens ankomst och allt som hör till så klart, men i dagsläget nästan ännu mera efter vila och lata dagar i väntan på vår nya familjemedlem.
Tänk att kunna sova till 9:00, gå en promenad med hunden, äta långfrukost, pyssla lite hemma, kanske vila en stund på soffan, sitta ute i solen på altanen. Mmmmmmm, ledighet kom till mig!

Efter 16:30 idag gör jag helg. En ledig helg tillsammans med Pär. Inga planer är spikade, mer än att prinsen ska vara nattgäst mellan lör-sön. Jag har dock bestämt att jag ska ha sovmorgon både imorn och på lör. Sova tills jag själv väljer att stiga upp är något jag längtar efter nu - grande.

I tisdags var vi på visning av BB och förlossningen. Herregud vad vårt sjukhus måste va gammalt! Lokalerna ser lite ut som från nån instutition på 20-talet, inget renoverat här inte.
Men vi ska väl vara glada att det finns ett BB kvar i stan och när man väl är där av den huvudsakliga orsaken bryr man sig nog inte så mycket om sånt. Men lite förvånad blev jag faktiskt.



Kom snart ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback