66 DAGAR

Idag på lunchen var jag på Lindex och uppdaterade mitt förråd av underkläder lite.
Det var inte igår kan jag säga. Tycker alltid att det som finns duger och att det känns lite onödigt ibland att lägga en massa pengar på nya underkläder "bara för att" liksom.
Men när man väl gör det så känns det lite lyxigt tycker jag. Även om jag är dålig (och kanske lite tråkig?) på den lyxiga stilen i underklädesväg, kör på enkelt och mer sportigt, så är det kul med nytt. Nytt är ju alltid skoj å andra sidan...

Idag är det 66 dagar till bebbens beräknade ankomst. Jag tycker det skulle kännas bättre med ett definitivt ankomstdatum istället för ett beräknat, men sån är inte verkligenheten. Knepigt, eller hur T? ;o)

Pär är ledig idag och skulle iväg och fiska med Andreas nu på em.
Jag funderar på att inte göra något alls efter jobbet. Bara åka hem och lägga mig i soffan tror jag. Bakade kladdkaka igår, kanske är det nåt kvar? =)

Helgen är oplanerad än så länge. Nytt kakel i stugan kanske? Eller inte... Bara en tanke som slog mig.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback