Arrived!

Imorse när jag gått en promenad med Spira och nästan var hemma kom jag att tänka på att vår barnvagn borde komma snart.
Ca 10 veckors leveranstid har jag hört nånstans och det borde vara just precis nu.
"Snart kanske mobilen ringer och det är nån från Albins", hinner jag tänka och just då hör jag melodin från jackfickan. Det var inte Albins, det var Pernilla på jobbet, lika trevligt det. Ännu trevligare till och med. =)

Jag gör mig klar, matar hunden, släpper ut henne i hundgården och cyklar på jobbet.
Efter första patienten kikar jag till på mobilen; ett missat samtal från ett hemnummer jag inte känner igen.
Kontrollfreaken går ut på hitta.se och i samma stund jag tycker på sök-knappen för att se vem som ringt tänker jag "kanske Albins?"
Oh yes, i nästa sekund kommer Albins Leksaker, Fyren Hudiksvall upp på skärmen. Skumt! Snacka om tankeläsning.

Nu finns den i alla fall där, vår fina barnvagn som världens finaste lilla bebis ska få åka i.
Vill hämta den nu på en gång! Samtidigt som man kanske ska vänta....?
En glad känsla i kroppen fick jag iaf.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Farmor (snart)

Är den hämtad? Är så nyfiken. Vill komma och kolla.

2009-05-18 @ 17:27:47
Postat av: Hanna

Farmor: Nej, inte än. Jag jobbar ju till 20:00 ikväll. Men kanske imorn eller på onsdag. =)

Ni är så välkomna! KRAM

2009-05-18 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback