Det fylls på...

Igårkväll kom mamsen och J på besök.
Med sig hade dom ett paket till lilla pyret med de sötaste små kläderna! Hittar ingen bild på dem bara, hade ju velat visa!
Har själv titta på just det mönstret på KappAhl, för det är så himla sött och neutralt, men nu behöver vi inte det då. Det är liksom nån organisk bomull med trädmönster i brunt och grönt på vit botten.
En omlott-tröja, ett par byxor och två par pyttestrumpor låg i paketet - helt perfekt. Tusen tack världens bästa mormor och morfar!

Har haft lite panik över det där med strumpor till bebben, typisk grej att glömma har jag fått för mig. Men nu har vi iaf två par så den slipper frysa om fossingarna på BB.
Lillskrutten, vem är du där inne? Vi längtar efter dig galet mycket!

Härom dagen tvättade jag även sängkläderna vi köpte i Sundsvall och alla små handdukar och tvättlappar.
De ligger nu fint ihopvikta i skötbyrån och igår fick de nya kläderna göra dem sällskap. Det börjar fyllas på med andra ord och då har vi själva inte köpt ett enda klädesplagg än.
Min oro över att pyret ska ha ont om kläder när den kommer ut kanske är lite obefogad??
En jättefin sovpåse fick vi pyret av farmor oxå för ett tag sedan. Hittar ingen bild på den heller men det är det här möstret i alla fall, fast sovpåse då istället för body - så söt!



Nu är det full fart mot helgen. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback