FULLT ÖS

...kan man lugnt påstå.
Gårdagen gick i krånglets och olyckornas tecken. En värmepanna som behöver lagas hos oss (inte gratis) och ett trasigt finger hos familjen Ekvall-Ljung. Stackars Julikan.... Tur att det bara bor tuffa tjejer på Stråkvägen.

Ja, den här satans pannan är jag så trött på vid det här laget så jag kan kräkas.
En liten vattenpöl, helt ofarlig trodde jag/vi, blev till ett sjuhelsikes projekt med rörmokare, avstängt vatten och förmodligen en dyr slutnota.
Saker ska fungera, inte gå sönder!

Igårkväll var olyckan framme på maln. Ett pekfinger blev trasigt och akuten fick uppsökas. Usch och fy.
Men som sagt, för tuffa tjejer löser sig det mesta. Puss Jullan!

Nu på morgonen på jobbet är en tandläkare sjuk och i nästa sekund ringer akuten och meddelar att de kommer med en patient som cyklat omkull och är mer eller mindre trasig i ansiktet. Perfekt timing. Fullt ös medvetslös!
Men jag tycker det är bättre än stiltje iaf.

Pling plong!

Kommentarer
Postat av: Julia Ekvall

Hahaha, ett trasigt finger

och tuffa tjejer på maln

då löser sig allt

tack för att du finns <333333

puss på dejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback