Ljuvliga värme!

Vilken fantastiskt skön och välkommen värme man möttes av i morse!
Promenerade med hunden i kortbyxor och t-shirt kl 9:00, det är helt otroligt. Redan då visade vår termometer 22 grader. Lovely!
Vädret är inne på helt rätt spår tycker jag, även om det gör att jag (om möjligt) längtar ännu mer till ledighet.
Utanför går folk och äter glass, jag vill oxå ha! Inte sitta här inne och jobba.....

Helgen har varit bra efter fyrhjulingsolyckor och pannreparation. Solen har skinit och det har blivit flera grillningar och middagar ute på altanen. Det är helt klart bland det bästa med hus, att man kan äta utomhus - och grilla!
En annan sak som jag bara älskar med att bo i hus är att man kan hänga tvätten ute på sommaren. Det är en jättehärlig känsla, konstigt nog. Vissa dagar skulle jag kunna tvätta bara för att få hänga ut på torkvindan. Sjukt - men sant.

Imorn slutar jag 15:00. Vi ska på visning av förlossningen och BB. Undrar om man kommer ihåg nåt sen när man kommer dit nästa gång....?

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback