Nedräkningen har börjat

Jag är trött.
Trött på morgonen när klockan ringer och trött på kvällarna efter jobb, matlagning och annat hemmafix.
Men det är inte så länge kvar till ledighet och vila nu.
För det är precis det jag planerar att göra de sista veckorna innan bebisen kommer -  vila.

Efter den här veckan jobbar jag fem veckor till, till 12 juni. Sen ska jag vila, vänta och längta. (Och förmodligen bli lagom less oxå).

Igår var jag och Bea till Gävle på kurs, helt ok. En bra dag.
Idag ska lilla pärlan få hälsa på Jonas för att kolla upp någon damask som tydligen var trasig och sen tror jag att jag ska åka till min prins efter jobbet och snusas lite. Mosters hjärta.

Imorn är det torsdag och sen är det fredag. Pär är ledig i helgen - sweet.




Så här fina sängkläder inhandlades till pyrets lilla säng i helgen. Inte billiga men mycket fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback