Onsdag 13 maj

Idag for jag på jobbet utan jacka. Lite kallt var det men solen sken så jag trotsade och tog bara luvtröjan.
Nu vill jag att det ska bli varmt även tidigt på morgonen och sent på kvällarna så man slipper allt vad jackor och vantar heter. Jo, vantar. Det är en omöjlighet att cykla till jobbet kl 6:30 utan vantar och mössa. Då dör man typ.

Igårkväll var vi upp på BB och träffade lilla Stina. Oj, vilken skönhet. Och så liten dom är!
Kan ändå nästan inte fatta att hon varit i Tessans mage till alldeles nyss och att jag oxå har en sån där inuti som snart kommer ut. Det är så otroligt häftigt!
En snuttefilt och fina strumpor hade vi med oss till tösen.

Imorn ska vi med jobbet på releaseparty i Gävle, det blir spännande. Frukost på donken ska vi hinna med Bea och jag och sen lunch på konserthuset - mums!

Igår köpte jag en gunga till vår gungställning som alla våra småttingar kan använda. Och vårt eget lilla pyre så småningom.



På fredag är det dags att besöka Karin på MVC igen och se om magen växt nåt på tre veckor. Föräldrautbildningen startar oxå då, det blir intressant.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback