STORM och nytillskott

Herre min gud vad det har blåst idag! Jag gillar inte blåst. Det kan få vara vilket annat väde som helt, men när det blåser blir jag sur. Mormor tyckte heller inte om det. Saknar dig....

Idag har det varit en bra och lugn dag på jobbet. Ass pass på fm och sedan terapimöte och några bra patienter på em, precis lagomt.
Har även fått tummen ur och hämtat mitt E-tjänstekort på sjukhuset som jag fotades för i typ november..... Ja, ja bättre sent..

Nu är arbetsdagen slut och jag ska ta pärlan till Kvantum för handling, kylskåpet ekar tomt där hemma.
Shoppade lite saker till bebben på lunchen. En badhandduk och två små mössor - så söta. Nu känns det på allvar att det inte är så långt kvar, längtas som tusan!

GRATTIS till Micke och Siv som fick en liten Balder i morse!

Nu längtar vi ännu mer efter vårt pyre när det ploppar upp andra runt omkring. Kul att ha andra barn i samma ålder i närheten. Eller Oslo är ju rätt långt bort, men skoj ändå. Micke och Pär är barndomskompisar.

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Bea

Idag ska vi bli mätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback