Sova bör man...

Hade det inte varit röd dag och sovmorgon imorn hade jag officiellt avlidit. Jag är trött idag.
Igårnatt sov jag knappast någonting med en kickboxande bebis i magen och en snarkande sambo bredvid. Inatt har jag sovit bättre men inte bra.
Pär är på kryssning med jobbet och det skulle bli så skönt att få sova ensam i tysthet men icke. Hunden drömmer och väcker mig precis när jag somnat in, gaahh! Sen svettas man, blir kissnödig, törstig det ena efter det andra....

Har iaf sovit hyfsat i natt men inte som jag brukar och den kommer ju liksom efteråt tröttheten. Så sovmorgon imorn ska bli helt underbart! Och sen slutar jag 12:00 på fredag. =)

Idag ska vagnen få komma hem till Idenor, det ska bli kul och mysigt att få ha den hemma.

Nu måste jag återgå till arbetet; ass pass idag - skönt!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback