Aktuellt

Mammagruppen i måndags var trevlig. Lite mannfall pga av förkylningar, men lika mysigt ändå.
Tösen väger nu 5960 gram och är 60,5 cm lång. Stora tjejen!

Efter BVC och mammaträff for vi till mormor på maln en stund. Mira fick sova sin em-tuppis där.

Igår var vi på FTV och hälsade på. Jag tog vaccin mot grisfebern och Mira charmade alla - så klart.
Blev en liten sväng på stan efter det. Lite byte av kläder, shopping av haklappar och handling på Coop (ICA har ju haft stängt i två dagar).
Gjorde en visit i Sanna oxå hos moster och lillprins Bus som för övrigt springer runt som en tok nu, ryknar näsan och är allmänt toksöt! Moster älskar dig.

Käraste A kom på besök på em igår. Mysigt med fika och lite prat - som alltid.

01,00 i natt vaknade jag med en känsla av att vara instängd i ett frysrum utan kläder. Hua vad jag frös!
Sviterna efter vaccinet hade slagit till med full kraft.
Feber, huvudvärk och ont i hela kroppen. Blä! =(
Känner mig bättre nu, ingen feber och kroppen börjar bli sig lik igen. Men en konstig känsla sitter kvar i huvet och även tröttheten.
Pär stannade hemma några timmar nu på morgonen för att assistera lite med lillskruttan, mycket skönt.

Om vi orkar blir det ett besök på ICA Maxi idag. Har en lååång lista vi skulle behöva handla.
Risken finns ju att det är fler än vi där idag...... Vi får se hur pass sugna vi är på att trängas när skruttan vaknat.

Vädret tänker jag inte ens kommentera.....men det brinner i öppna spisen iaf.

Pling

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättemysigt att ses som alltid igår vännen.

Hoppas sviterna från vaccinet ger med sig och du känner dig pigg snart igen.

Kramar!

2009-11-04 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback