Ännu en...

...ny vecka har startat.
På söndag är det första advent.

Ser framemot julen med hatkärlek. Längtar efter allt ljus som den för med sig, advent, granar, klappar och tomtar.
Mys med familj, släkt och vänner. Särskilt mysigt i år eftersom det är första julen med vår skatt.

Men känner samtidigt en himlans stress över hur jag ska hinna med och få ihop allt.
När kommer det finnas tid till att få upp julgardinerna och stjärnorna t.ex?
Julklappar.... Vad köpa och när? Till vem?

Nu tycker säkert många att jag är pessimist, neggo och tar ut saker i förskott. Och ja, det kanske jag gör.
Men faktum är att det är så här det känns.
Det beror på en del olika saker och reslutatet av dessa är att jag måste fixa det mesta på egen hand.
Med lilla fisan att ta hand om oxå så undrar jag vart den tiden finns någonstans?

Men jul blir det säkerligen i år oxå, julgardiner eller inte.
Lägger de tankarna på hyllan ett litet tag till. Är ju faktiskt en hel vecka till söndag..... :P

Idag ska lilla fröken vägas och mätas. Mammagrupp ska vi oxå på.
Blir nog en bra måndag det här.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback