Eget rum!

Jajjebullen! Igår gjorde vi slag i saken (som vi pratat om under ex antal sömnlösa nätter) och flyttade tösabiten till sitt egna rum.
Jag vågar knappt säga det, men jag tror hon sover bättre där faktiskt.

Vaknade första gången runt 01.00 och det är toppenbra jämfört med 23.20. Åt och somnade om bums.
Nästa måltid 04.30 och sen morgon 08.00, helt ok eller hur?
Hoppas det håller i sig. Men det är ju inte helt osannolikt att vi stört varandra lite när vi sovit tillsammans i vårt rum.
Nu får hon det helt tyst och lugnt omkring sig och då kanske hon oxå känner sig lugnare och sover bättre...?
Vi hoppas, hoppas, hoppas.

Pappan är hemma och är sjuk idag. Feber och stökig mage, hua!

Miras och min dag blir nog rätt lugn. Vi har ju en konvalecent (stavning??) hund att se efter oxå....
Kanske en tur till moster och/eller mormor.

Igår provade vi ge Mira palsternacka och potatis (i burk) vilket inte var särskilt uppskattat.
Man fattar nu hur mumsigt hon måste tycka att gröt är.
Rös i hela kroppen, kväljde och blev tårögd stackarn. Men vi gör väl ett nytt försök idag.
Inbillar mig att hon kommer sova  bättre om hon börjar äta mer "riktig" mat och gröten på kvällen.

Imorn är det fredag igen.

Håll höjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback