....

Idag är det fredag och jag är trött. (Det här kommer bli ett klago-inlägg så sluta läs här om du inte vill riskera bli sur och grinig).

Trött på att inte få sova hela nätter, trött på att vädret suger.
Trött på att de som arbetar i butik inte slutar 16:00 och är lediga alla lördagar.
Trött på att behöva snåla bara för att man är mammaledig, trött på att inte va ekonomiskt oberoende.
Trött på att behöva komma på middag och laga mat var eviga dag.
Trött på att det alltid är stökigt, skitigt, skräpigt här hemma.
Trött på att jag aldrig hinner städa ordentligt, bara halvdant (det värsta) lite snabbt.
Trött på att inte känna tillfredställelse när jag ser mig själv i spegeln och att inga kläder passar.
Trött på att ha kläder från i fjol och inget nytt och fräscht.
Trött på att ha kass fantasi och inte komma på en bra 3-års- och farsdagspresenter.
Trött på att min arm fortfarande ömmar efter tisdagens influensavaccin. (Funkar dåligt med en 4-månaders).

Trött på att vara trött.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du vännen det är inte lätt ibland;-)

Klart man får klaga. När du är sådär trött tänk då vilken underbar dotter du har iaf!

Skickar massa piggelinkramar!

2009-11-06 @ 17:21:37
Postat av: Elvenäs

Men Hanna, det var inte likt dig...

Fast det vore ju konstigt om man inte kände så ibland.

Tänk istället på att snart kommer snön, vintern, julen, julklapparna, alla ljusstakar och glögg som värmer o lyser upp..



Bamsekram!

2009-11-06 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback