Första advent och julskyltning med de bästa!

Igår hälsade vi första advent välkommen med julskytning trots avsaknaden av snö.

Jag och Mira begav oss ner på staden för att tillsammans med Anna och Tina kika på lite julfint på stan och fika. Mysigt.

Som en total överaskning blev det sedan shopping av sällan skådat slag.
Anna tog hand om Miran, Tina tog fram klädesplagg efter klädesplagg och jag stod i en provhytt och provade.
Oj, vad jag provade!
Kom hem med inte mindre än fem kassar med kläder BARA till mig själv, halleluja!
En härlig blandning av vardagssnyggt och potentiella utgångskläder.

Påfyllning av både garderob och Hanna-energi, välbehövligt.
Är otroligt lyckligt lottad som har så härliga vänner. Älskar er! Hur skulle jag se ut utan? :P

Idag är det måndag och mammagrupp.
Ikväll: Ullared!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad hade du på dig på mammagruppen idag då :)

2009-11-30 @ 17:07:32
Postat av: Hanna

Hihi! Det vita linnet med den randiga Gina-tröjan över. =D Köpte en till sån idag, vit & svart. I love it!

PUSS

2009-11-30 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback