Invägning och struntprat

Så var en ny vecka här. Vi hälsar november välkommen och inser att det inte ens är två månader kvar till jul.
Hej vad det går!

Jag längtar faktiskt till julen nu.
Bara förra veckan kändes det jätteavlägset, men nu när den första "riktiga" vintermånaden infunnit sig och mörkret kommer mer och mer så ska det blir mysigt att snart få ta fram stakarna och julgardinerna.

Sen var det det här med julklappar..... Hrmmm...
Som tur är har jag varit lite förutseende och passat på att inhandla lite i förväg på klädpartyn, via jultidningar osv. Till de övriga barnen i släkten, men vad ska Mira få i julklapp??? Det är frågan...

Kl. 13:00 idag är det dags för mammagrupp. Det är tre veckor sedan Mira och jag var med nu. Snuva och lönesamtal på jobbet har hindrat oss. Men idag ska vi dit och det ska bli jättekul! Roligt att träffa alla barn och mammor, fika och surra en massa.
Ett besök till Maria på BVC ska oxå hinnas med.
Det är en hel månad sedan vi vägde skruttan nu och det ska bli så spännande att se vad hon väger.
Det är mycket som hänt under den här månaden med amning/tillägg m.m. så det blir kul att se.

På söndag är det farsdag oxå.
Den första för Miras pappa. Vi har en toppenbra idé jag och fisan och jag tror pappa Pär kommer bli väldigt glad. =)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback