Update

Lördagen är kommen.
Status här hemma: lugn och fin.

Tror att det mesta som kan ordnas idag inför imorn är ordnat.
Bästaste moster, Per och moffen har gjort smörgåstårtor idag. Och på em ska doptårtan hämtas på Dackås.

Miran sover ute i vagnen efter många om och men.
Ingen mat i magen = dålig sömn.

Jag har degat i soffan mer eller mindre hela dagen mellan försök till matning av bebis och sövning av densamma.
En dusch har jag lyckas åstadkomma, duktigt.

Världens tråkigaste väder gör det fullkomligt tillåtet att ligga i soffan och äta choklad, eller hur?

Längtar just nu efter A & M's bastu med tillhörande vin och tjejsnack. Snart så.....

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att lugnet infunnit sig.

Jag gissar på att det inte var vår bastu du ser fram

emot;-) men initialerna stämmer även på oss=)

Och du vi kommer också ha bastu!! Där blir det många tjejkvällar med vin vännen=)

Ha en skön lördag kväll. Kram

2009-11-14 @ 16:29:22
Postat av: Hanna

Men så bra! Då längtar jag till er bastu oxå.

Kan jag flytta in där tror du? =)

Ska bli härligt när ni flyttat in. Då kommer vi på besök - ofta!

KRAM

2009-11-14 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback