Bara vara

Den här veckan har verkligen varit en hemma-vecka.
Skruttan och jag har inte rört oss många meter utanför gården. Lite skönt emellanåt tycker jag.

Idag blev vi hemma av den enkla anledningen att vi inte hade någon bil.
Pappsen for på utbildning till Sundsvall på morgonen och ville inte åka Micra, förståeligt.

Moster och prins Hannes kom på besök till oss mitt på dagen. Det var kul!
Han blir så stor min älskade buspojke! Det var ju typ igår han var alldeles liten och pyttig.
Moster älskar dig.

Sen kom farmor och farfar förbi med lite älgkött. Bra med påfyllning i frysen.
I år fick vi lagomt mycket oxå. Förut har vi fått sånna otroliga mängder. Mer lagom nu som sagt, skönt.

Imorn drar pappa Pär till Hassela och älgskogarna för jakt i tre dagar.
Mira och jag ska försöka klara oss själva.... =)
Som tur är kommer mormor och sällskapar oss en del. Tur vi har henne!

Imorn åker Mira och jag med moffen till IKEA för att inhandla spjälsäng mm.
Ska bli så skönt att slippa vaggan, är riktigt trött på den nu.
Så småningom ska vi väl försöka flytta tösen till eget rum och då är det bra om hon "sovit in sig" i spjälisen först.

Nu ska jag göra klart middagen, ceasarsallad, innan min darling och världens bästa pappa kommer hem.

Bara vara tyst och stilla, andas ut och andas in. Bara vara med min lilla, en stund som är din och min....

Pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback