Bästa pappan

Igår kom min älskling, tillika Miras pappa, hem med en bukett med 10 röda rosor och ett fantastiskt gulligt kort.
Det är sånt man behöver som trött mamma som ibland tvivlar på om man verkligen fixar allt.
Älskar dig hur mycket som helst! Lite mer än igår, lite mindre än imorn...

Mira och jag har haft en hemmadag i det gråa vädret.
När skruttan sov fm-tuppisen passade jag på att kolla på film, Johan Falk - Leo Gaut.
Dom är riktigt bra de filmerna tycker jag.
Synd bara att Frank inte var med så mycket i denna, han är ju lite bra tycker jag.

Idag blir det fiskpinnar och potatismos till middag - brist på fantasi...

Vovven, Mira och jag har precis kommit in efter en promenix på drygt en timme. Magen börjar kurra nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback