Bra start

Så var en ny vecka här.
En vecka som börjar himlans bra. Pappa Pär är ledig idag oxå! Kors i taket, tre dagar!
Mira och jag njuter allt vad vi kan. =)

Igår gjorde vi Sundsvall och Birsta, som typ alla andra verkade det som.
Nästan hela IKEA-parkeringen var full när vi kom. Herre min gud vad folk!
Hittade väl inte så mycket på IKEA, mest lite smått och gott.
Tv-möbel var huvudfokus men vi blev utan den här gången oxå. Vi hittar ingen som vi faller för sådär direkt och den som vi tyckte var ok var slut så klart. Typiskt.

Däremot fick mamman lite kläder. Inte en dag för sent.
Hittade två baslinnen som dessutom var amningslinnen, helt perfekt. Två blusar/tunikor blev det oxå och sen ett par stövlar.
Var mycket nöjd med min shopping när vi begav oss hemåt. Vi var helt slut alla tre.

Nu sover Mirisen sin fm-tuppis ute i vagnen. Jag och Pär slöar i varsin soffa.
Lite senare drar Mira och jag iväg på mammagrupp.

Imorn är det dags för bruden att få sina första sprutor. Usch och fy...

Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback