Första på 3,5 mån

Idag är vi hemma både Pär och jag utan hund och utan barn. Konstigt va?
Vi har avnjutit den första barnfria natten på 3,5 månad.

Efter mat och fika hos mormor och moffen igår lämnade vi Miran och Spiran där och for hem - ensamma.
Sjukt konstig känsla kan jag säga....
Vi hyrde film, köpte ett jättestor godispåse och bara myste i soffan i varandras sällskap.
När jag efter en stund kunde slappna av och ta in tystheten och känslan av att det bara var Pär, jag och vuxentid så var det helt underbart!

Mira verkar ha haft det toppen hos mormor. Sovit duktigt och ätit utan problem. Skönt!
Kanske vänder det nu, både snuva och nattstöket?

Nu har jag hunnit tvätta, städa, tömt diskmaskinen, bytt sängkläder och duscha på mindre än en timme. Helt sjukt vad man hinner när man inte har skruttan hemma.
Pär har bytt till vinterdäck på röda faran och nu ska vi snart åka mot maln och hämta hem våran skatt.

Jag känner mig som en ny männsika.

Skön söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem tyckte du ha vunnit årets blogg? På Blog awards? :)

Kram
www.josefinsorbom.blogg.se

2009-10-18 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback