Friday

Nu var fredagen kommer.
Mormor kom till Mira och mig på morgonen så jag kunde åka till Inger och klippa håret.
Ljuvligt! Klippte mig bara några dagar innan Mira föddes men det är ju 4 månader sen nu så det behövdes kan jag säga.
Blev kortare än det brukar, men jag ville det nu. Ät trött på mitt tunna hår som bara blir platt och hängigt när det blir lite längre.
Nu blev det en lite kortare frisyr som ger lite mer volym. Najs.

Moster E och Hannes kom oxå på besök och stannade till efter lunch. Myspys!
Han är som en virvelvind min lilla prins. 120 knyck från morgon till kväll. =) Världens goaste oxå! <3

Mira och jag gjorde en snabb visit hos Angelica i nya huset när tösen vaknade och ätit. For hem lagom till hon somnade om igen. =)
Dom får det jättefint Angelica och Mathias! Vi längtar efter vin- och bastukvällar nu i vinter. =)

Nu sover Miran sin andra tuppis ute i vagnen och jag har förberett middagen.

Imorn är det lördag och pappan jobbar. Vad ska vi hitta på då då tro??

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback