Full fart mot helgen

Idag är det torsdag och en ljuvligt väder!
Mira och jag for ut till Elin och Thea för en promenix i solskenet, härligt.

Sen så klart ett besök hos mormor när man är så nära och där blev vi nästan hela dan.
Passade på att göra en stadssväng när Miran sov andra tuppisen. Moffen fick barnvakta.

Nu ska jag sätta igång med amtlagandet så det blir nån middag här i husetnån gång.

Imorn åker jag, syster, Hannes och Mira till morfar i Gävle och firar hans fördelsedag.
Det blir kul med en liten utflykt.
På lördag vankas det fotboll och tårta hos Micke som även är Miras gudfar. Skojsigt!
Sen drar gänget på Radjos på Engmans skivsläpparpartaj. Vad Mira och jag gör får vi se. Blir nog sängen i hemmets lugna vrå skulle jag tro.

Japp, koka ris var det.

Tjing!


Mira och kusin Tilda på lyskväll


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild!!

2009-10-08 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback