Helg helg helg

Japp, idag mina vänner blir det helg på riktigt.
Pär ska vara ledig lör och sön. Det ni, it's big.
Vet inte riktigt vad helgen har att bjuda på men det ska bli härligt att ha två lediga dagar tillsammans.
Det är så trist när man bara har söndagen. Då hinner jag precis varva ner, slappna av och njuta av att vi är två som kan pyssla med Mira och sen är det måndag direkt. Inge bra.
Men nu är det helg! Thank God It's Friday!

Mira, jag och voffsen har varit ute på en timmes promenix i det härliga vädret.
Med pannband och vantar var det ritkigt skönt.
Det känns att det är höst nu. Lite ångest och lite härligt. Snart kommer vintern - det blir lovely!
Längtar till fjällen. Mamma och Jonnie är där i helgen och ställer i ordning husvagnen.
Jag hoppas att vi kan åka dit med Mira till våren.

När skruttan sovit klart sin tuppis ska vi dra in till city och träffa Anna. Alltid lika trevligt.
Fika ska vi göra nånstans, det hör liksom till. Och en massa surr så klart. Det är ju det tjejkompisar är till för, eller hur? =)

Ikväll blir det tacos, fredags-tacos.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa självklart en massa surr vännen!!

Det gör vi om snart igen.

Kram!

2009-10-02 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback