Ishall, jobb, snuva och lite mera sömn - äntligen!

Gårdagen på skridskor gick bra. Kallt så in i norden var det dock. Det hade jag tydligen glömt på de här 8 åren...

Lite kämpigare hade det varit för pappsen och Mira hemma.
Tösen ville inte äta, inte sova och inte någonting. Stackars liten som är sjuk...
Min lilla skatt! Det gör ont i mamamhjärtat när du inte är frisk.
Natten blev iaf bättre än på länge. Efter brakmiddagen i sömnen sov tösen till 03:00, åt och somande om till 06:00.
Åt igen och sen gjorde vi morgon 8:30.

Pappan jobbar idag och jag ska iväg till ishallen igen.
Är hos mormor och moffen nu och Mira sover fm-tuppisen ute. Hon får stanna här medan jag drar iväg på uppvisning.

Middag ska vi få här hos mormor på em oxå - härligt.
Får se om mamman kan släppa taget lite och låta Miran sova här inatt oxå.
Vore bra för Pär och mig att få en hel natts sömn och lite egentid. Vi får se hur dagen blir först.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att natten varit lite bättre. Hoppas tösen är frisk snart.

Mysigt för Mira att få mysa med Mormor idag.

Trevlig helg!

Kram

2009-10-17 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback