Lördag

Utflykten till morfar i Gävle igår gick bra och var trevlig.

En liten sväng i Gävle city hann vi med oxå. Passade på när barnen skulle sova.
Kul att träffa morfar och att komma iväg från vardagen lite.

Idag var det riktigt kallt på morgonen, minusgrader t.o.m.
Hoppas Mira sover bra fast det är lite kyligare ute.
Vi har en period med stök-nätter och lite knorr i vardagen just nu. Jobbigt tycker jag, men jag intalar mig själv att det kommer bli bättre snart.

Pär jobbar idag. Mira och jag har inga speciella planer. Kanske ett besök hos mormor eller faster.
Tösen ska få sova sin fm-tuppis här hemma först och jag ska bara ta det lugnt och försöka vila lite.
Måste försöka fast det är svårt att vila på dagen tycker jag. Men när nätterna ine är bra får man försöka när skruttan sover på dan.

Sverige-Danmark ikväll, spännande!
Får väl se hur mycket jag kan se av matchen. Efter kl 20:00 är inte skruttans bästa tid på dygnet.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback