Snart helg - igen

Så var torsdagen kommen, imorn är helgen här igen. Det går ruskigt fort alltså.

Miran är fortfarande förkyld och jag tackar gud för NäsFridan.
Tösen blir jättearg när jag använder den på henne men det kommer ut MYCKET snor kan jag säga och det blir ju så mycket lättare för henne att andas med lilla näsan sen.

Idag blev det kakbak. Satte igång direkt efter jag lagt ut tösen på sovning och nu är det klart.
Härligt med flera burkar fikabröd i frysen att ta fram när man får besök. =)

Har även försökt styra upp en outfit till mitt lilla uppdrag imornkväll och på lördag.
Jag ska nämligen va med på konståkningsuppvisning, kors i taket!
Det var inte igår man sotd på ett par skridskor.
Linda ringde för ett par veckor sedan och sa att de ville ha en speaker till uppvisningen som kunde stå på skridskor och de kom då på mig.
Visst jag har tävlingsåkt i 5-6 år men jag la ju skridskorna på hyllan för typ 9 år sedan.
Men stå på isen och presentera program ska jag väl klara av. Det är nog som att cykla, man glömmer aldrig riktigt. =)

Tror iaf att jag hittade en gångbar outfit som även håller mig varm i kalla ishallen.

När skruttan vaknat ska vi nog göra en tur till staden (idag oxå).
Hon behöver en varmare mössa nu när det börjar bli minusgrader för hon sover ju alltid ute.
Passar nog på att ta en prom runt Lillfjärden oxå i det härliga vädret.

Mira längtar efter mormor!
Mormor har börjat jobba nu (i måndags) och har inte träffat Miran sen dess. Det är ovant, både för Mira och för mamma. =) För mormor oxå kan jag tro.
Hoppas att vi kan ses imornkväll kanske?

Nu; borsta tänderna!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart att du kommer att klara av morgon dagen och lördagen, va ju därför vi tänkte på dig. :) Nemas problemas!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback