Tuesday

Så var tisdagen här och jag ska försöka mig på ett lite trevligare och mer postitivt inlägg.

Natten har varit helt ok. Tösabiten åt vid 01:00 och sen vid 04:30 och sen gjorde vi morgon vid 7-tiden. Det får man väl vara nöjd med när hon bara är tre månader.
Lyxade till det lite och gick och la oss igen mellan 8-9, så himla skönt.

Idag skiner solen och bara det gör ju att man blir lite piggare. Dock gillar jag inte blåsten, men man kan väl inte få allt. Antar att det hör hösten till...?

Mira ligger ute för sin första tuppis nu och sover hoppas jag. Hör på babyvakten att hon stökar lite men jag tror hon sover när som helst.
Jag satte igång med kakbak när jag lagt ut skruttan men insåg att jag var utan mjöl och då blir det ju inga kakor. Typiskt.
Får handla lite idag och ta baket imorn istället.

Ja, handla är väl enda planen vi har idag. Ska förbi Lekstugan oxå och köpa en till nappflaska, en är lite nätt nu när hon äter mer förutom bara amningen.

Om jag har tur kanske jag kan få träna ikväll...? =)

Trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback