Dubbelt upp - tjohoo!

Idag är dagen D.
Idag börjar två nya säljare hos Pärtan på TPH (vilket dubblar personalstyrkan).
Som jag (och Mira) har längtat efter den här dagen.
Nu kanske vi kan få till ett familjeliv snart - längtar!
Inget ont mot älsklingen som arbetat arslet av sig i snart två månader, men jag längtar verkligen efter lite ordning nu och mer tid tillsammans.
Nu ber vi alla till de högre makterna att dessa två är supersäljare och gör pappa Pär stolt (och mera ledig).

Miran växer så det knakar.
Verkar va inne i nån tillväxtspurt nu för nätterna har blivit lite knorrigare. Vi som haft det så himla bra, men det var väl ganska givet att det inte skulle va så forever.
Jag menar, hur många barn under tre månader sover hela nätterna jämt? Vi hoppas att det är en period just nu och att vi hittar tillbaks till det "braa" snart.
Tösen ska få 3 månaders-spruta nästa vecka. Usch! Men det går nog bra det oxå.

Jag vill åka till Sundsvall!
Har sån shoppingabstinens så jag vet inte vad.
Har inte handlat kläder till mig själv på snart ett år typ och garderoben skriker efter uppdatering.
Nån som vill följa lilla mej?

Imorn hälsar vi oktober välkommen.
Herregud, snart är det ju jul!

Håll höjd!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

JAG VILL!!!

Postat av: Anna

Jag är också sugen på att åka till Sundsvall=)

Så jag säger inte nej.

Kram!

2009-09-30 @ 19:42:53
Postat av: Hanna

Men då åker vi nån dag bruds! =)

Tjohoo!

2009-10-02 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback