Fredag, återigen

Idag är vi på utflykt Mira och jag.
När det var dags för damens tuppis runt 11:00 for vi ut på maln till faster Åsa och P-A.
Tösen sussar nu sött i vagnen men det börjar bli dags att vakna strax. Hon har snart gjort tre timmar nu och då brukar det börja kurra i magen på skruttan.

Helgen består av jobb för pappan (som vanligt) och jag & Miran ska träffa Anna för en fika och trevligt umgänge imorn en stund.
I övrigt är det rätt öppet, vi tar det som det kommer. Inte mycket annat att göra med en tvåmånaders brutta.

På em kommer mormor och är med Miran en stund och jag ska få träna, härligt!
Var ett tag sedan nu igen, får se om jag pallar hela passet...

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback