1 kr

Jepp, jepp! Kammade just hem en Po.P-body på Tradera för 1:- galet. Men bra för mig! ;)
Såg just att säljare bor i Bergsjö, ännu mer galet. Ha ha.

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar. Sen väntar mammaledighet igen. Sweet mammaledighet.

Det är så lustigt att i mars och april när jag jobbat har familjekalendern varit väldigt tom. Redan nästa vecka börjar det fyllas på med aktiviteter, folk som ska hälsas på, blodgivning etc. Komiskt. :)
Tror pappa Pär öängtar lite efter jobbet nu. Fast han säger även att han skulle kunna va hemma längre.
Himla mysigt har de haft mina älsklingar. <3

Idag fick vi middag hos mormor, det tackar vi för.
Pär kom till mig på jobbet när jag slutat för att kolla tänderna och lilla fröken fick va hos mormor medan. Sen fick vi käk där oxå. Lyx.

Imorn är det sovmorgon eftersom jag börjar kl. 11. Så härligt!
Jätteskönt att få lite tid med min skatt på morgonen.Tror nästan hon är på sitt bästa humör då.

Nu har vi just mumsat varma mackor till kvällsfika och snart börjar Desperate.

Trevlig tisdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback