Freaky friday

Imorn är ännu en arbetsvecka till ända. Bara två kvar nu!
Jag vill inte jobba nå mer. Nix-pix. Vill vara hemma med min sessa NU.

Saknar alla mammor och barn i mammagruppen jättemycket och att kunna hitta på precis vad vi vill om dagarna, Mirabus och jag.
Men snart så...

Den här veckan har gått i räserfart verkligen. Tisdagen och onsdagen försvann liksom och hipp happ huppla är det fredag. Härliga tider!
Och solen skiner, kan livet bli bättre? Som mammaledig då. :)

Helgen är än så länge ett oskrivet blad.
Pär vill åka på IKEA (!!!) och jag vill åka på badhuset. Kanske hinner vi med både och.
Mira skulle vilja träffa Anna oxå har hon sagt. ;)

Nu ska jag pussa på min sovande skatt innan jag oxå kryper ner under täcket.
Natti!


Brudsen. Mira född i juli och Stina i maj 2009.


Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag vill träffa Mira också=) och självklart hennes Mamma också;-)

Så Pär vill åka på ikea, det var inte dåligt.. Kramar!

2010-04-15 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback