Låååångfredag

Jag är trött. Det är verkligen långfredag, bokstavligt talat.

Varit ute på isen i Ässjö med trevligt sällskap och många barn. Pappan redan från kl. 05 och Miran och jag sedan 10 ca.
Nu sover tösen sin andra tuppis och jag borde göra detsamma.
Pappan är på after ski. Orken fanns inte för min del, helt tomt i det facket.

Natten har varit lite stökig, mest för mig tror jag.
När vi sover här hos farmor & farfar sover vi alla tre i samma rum och det är ovant.
Jag tycker jag vaknat hela tiden i natt och säkert stoppat i nappen 10 gånger mer än vad jag egentligen behövt.
Ska bli skönt att sova hemma i natt och jag hoppas på att tösen tar sovmorgon till strax före åtta imorn oxå.

Morgondagen är oplanerad.
Kvällen ska spederas med goda vänner. På Radjos så småningom.
Ser framemot att få va Hanna och inte mamma-Hanna för en stund.

Nu ska jag vila ögonen lite innan sockret slår upp sina.

Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback