Mässa

Jag jobbar i helgen.
Vi jobbar ju en lördag i månaden (frivilligt för lite fler slantar) och nu på lördag är det GaldaHudikmässan på Glysis. Så då valde jag att jobba min lördag denna helg.

Vi ska stå i vår monter, som Bea och jag ska bygga imorn, och prata med alla glada människor om tandvård och vad vi gör på Folkis.
Kom dit och säg hej vet ja! Kanske bjuder vi på en tandborste eller två? ;)

Efter jobb och slit bjuder lördagskvällen på fest. :)
Anna och Micke har inflyttningsfest, ska bli himla trevligt. Miran ska få mysa hos mormor och moffen.

Hoppas på finväder på söndag så vi kanske kan vara ute på gräset och leka och kratta lite löv.

Bara en vecka kvar nu snart.....



Det är du - vårt liv, vår kärlek....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback