Vår is in the air

Vilket väder vi haft de tre senaste dagarna - helt otroligt härligt!
Nu finns det hopp om livet igen. :) Älskart!

Funderar på att cykla till jobbet imorn om det vackra vädret håller i sig. Längtar efter min cykel, köpte ju faktiskt en ny i fjol för mina födelsedagspengar. En mycket bra investering.
Nu fattas bara Miras stol på pakethållaren så är den komplett. Ska ta och inhandla en sån snarast.
Skulle ju va mysigt att ta en cykeltur i solskenet nu när jag snart blir ledig igen. Till Angelica kanske? ;)

Idag testade Bea och jag Afropowerdance (ett ord?). Annorlunda och kul.
Känner redan att min rygg kommer va död imorn... Sjukt jobbigt för ryggmusklerna.

Här kommer lite bilder på vårt lilla socker som inte är så liten längre.
Härliga vår! (Klicka på bilderna för att se dem större.)

   

   

Den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback