Bloggpaus

Vår laptop är på lagning - once again....
Därav tystnaden här på bloggen.

Det är tredje gången vi har den inne för samma fel nu och vi hoppas verkligenden blir fixad annars ska jag tusan kräva en ny! Grrrr... ;(

Men vi har det bra i övrigt, lilla familjen.
Pappan jobbar och Miran och jag försöker mysa om dagarna.
Den här veckan har varit klängig och gnällig. Vet inte om det är sviter efter tredagarsfebern eller det faktum att en ny tand tittade fram som spökar. Men nåt har det varit iaf. Tycker hon är mer sig lik idag dock, skönt.

Vi har lekt med Anna några dagar den här veckan och kusin Hannes. Signe är ju en favvo oxå och där har vi spenderat förmiddagen idag.
Igår provade vi Borgarparken igen och nu var det mycket roligare än sist.
Rutchkana är tösens nya favorit. :)

Ikväll åker Mira med pappa till farmor & farfar i Hassela.
Mamman ska få lite andrum och egen tid. Behövs för oss alla tre just nu i en fas av mycket gnäll och jobb.

Pappa Pär jobbar en vecka till sen får han lite mer semester. Känns lovely.

Till veckan ska vi nog testa Himlabadet i Sundsvall. Nån som provat och kan rekommendera??

Skön lördag & helg!



Kommentarer
Postat av: BEA

Hej gumman! Låter som om ni har en bra sommar! Mina kusiner bor i S-vall och de har redan varit på badet flertalet ggr om jag förstått min kusins blogg rätt. DE tycker att det är SUPER! KRAM!

Postat av: Hanna

Tack Bea för tipset. Har hört nån som varit där jag med och det verkar bra. :)

Kramar

2010-08-08 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback