Dag två

Andra dagen på dagis och lilla fröken skiner som en sol - fortfarande.
Idag fick barnen äta frukt och leka både inne och ute.
Mira skulle cykla när vi kom ut - hela tiden. På de största cyklarna. När jag tog fram en i hennes size tittade hon på mig med en blick som sa typ "tror du jag tänker åka på den där??" och fortsatte att envist klätta på den stora.

Ja, ja. Är hon glad är jag glad.
Imorn ska vi äta lunch på Marängen. Det blir spännande. Men som grädde på moset serveras fisk på onsdagar, det enda Mira äter nu för tiden typ. Så det tajmade vi in bra. ;)

Har suttit och laddat ner/köpt (hel lagligt) musik till höstens Step-pass nu ikväll.
Då var det bara rörelserna/koreografin och att bränna ihop det hela kvar då...... Two weeks to go. :S

Nu blir det sängen, dagis imorn ju!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback