En bra början

En glad men trött tjej somnade för ca två timmar sedan efter första dagen på förskolan.

Mira verkade tycka att alla saker och nya barn var en jätteskojsig tillvaro och hade absolut inte tid att sitta i mitt knä. :)
Hon for runt mellan rutchkanan och dockvrån och verkade trivas riktigt bra.
Kollade in mig emellanåt, men jag tror även att hon glömde bort att jag var där korta stunder.

Hur som helst känns det jättebra efter första dagen på inskolningen. Längtar lite till imorn. ;)
Imorn får pappa följa med och vi ska vara där en lite längre stund.

Vad eftermiddagen har att bjuda på har vi inte kommit på riktigt ännu.
Först ska prinsessan vakna och äta lite mellis.

See ya!

Babyflyg på Furuvik. :)




Bada!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att höra!

Hur ser det ut för er att ses på onsdag/torsdag?

Kramar!

2010-08-16 @ 16:04:42
Postat av: Hanna

A: Det går nog bra vilket som. Jag hör av mig.

Kram

2010-08-16 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback