Galet

Vilket skyfall det har varit idag! Lugnat sig emellanåt men annars har det ju verkligen vräkt ner.

Miran fick leka inne på dagis idag och det var nog lika bra.
Hon är inte så stadig i gummistövlar än.  :P

Lämningen gick lika bra som igår, tösen hade knappt tid att vinka.
Åt pölsa (!!) till lunch och hon åt verkligen enligt personalen för att sedan sova 2,5 timme.
Hade protesterat idag med innan sovningen men när hon väl slocknat så var hon klubbad som det verkar.
Skönt att hon sover länge, det behöver hon.

Ett snabbt besök till mormor efter dagis och sen hem för middag, Bolibompa, ett bad och i säng.
Har precis lagt henne nu och hon har inte sagt ett pip. Mitt trötta hjärta.

Klänningen blev jättefin!
Den är dock fortfarande kvar i bilen p.g.a allt förbaskat regn. Men jag ska fota och lägga upp sen.
Hittade en söt kofta att ha till på H&M idag oxå. Topp!

Pappan har farit till Hassela för skjutprov och jag ska mysa ner mig i soffan med tända ljus, se på Fångarna på fortet och äta choklad. :)

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback