Hannatid

Ca 18:45 igårkväll la sig tystnaden över Vik 31.
Pappa och dotter for till farmor & farfar i Hassela och mamman blev kvar hemma med vovven.
Tystnaden kan vara skön att lyssna på emellanåt.

En hyrDVD, popcorn och Marabou Polka var mitt sällskap under en jättelugn och skönt lördagskväll.

Hannakväll

"It's Complicated" var riktigt bra. En skön feel-goodfilm som fick en att le nästan hela filmen igenom.
Kröp till sängs runt 23 och klev inte upp förrän vid 10 i morse. Såå skönt.
Att ligga och dra sig till 10 hör inte till vanligheterna precis så då känns det extra lyxigt  när man kan göra det. :)

Detta är mitt projekt för dagen. En massa kläder ärvda efter kusin Signe ska namnas inför dagis.
Har skickat efter namnlappar från nätet och tänkte pyssla med det idag när jag får göra det i fred.



Ska oxå försöka städa sovrummen och badrummet idag.
Tog hall, kök och vardagsrum igår och tänkte hinna färdigt idag innan pyret kommer hem.

Bjuder på två bilder av vår skönhet innan jag säger hej då för denna gång.
Lunch på Manis uteservering i fredags och makaronmums. :)




Mmmmm... makaroner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback