Ledig fredag

Är ett fenomen jag kan vänja mig vid. :)
Kommer ju ha alla fredagar lediga när jag börjar jobba och det känns riktigt lyxigt att alltid få tre dagars helg.

Miran skulle ha varit på dagis 9-14 idag men blev ledig.
Hon är lite gnällig och påverkad av sprutorna hon fick igår. Hade lite febergräns (37,6) imorse så vi tog oss en mysdag hemma.
Hon kan nog vara trött efter att ha varit på dagis hela veckan oxå. Så vi laddar om till på måndag.

Det gick bra med sprutorna. Lite skrik och panik som vanligt, men det gick snabbt över. Mammas duktiga tjej.
Efter BVC gick vi på stan en snabbis och inhandlade galonisar och galonvantar. Kommer att behövas på dagis i höst. Röda byxor och svarta vantar.

Idag har jag klippt håret hos Inger på HairCut. Lovely. Mira lekte med mormor medan.
Nu sover hon sin tuppis och efter det ska vi hälsa på Angelica och lille Zacco. :)

Vad vi ska hitta på i helgen vet vi inte riktigt än...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback