Lördag? Eller söndag?

Är helt dagvill...
Har tänkt hela dagen att "imorn ska Miran på dagis igen", men det ska hon ju verkligen inte.
Idag är det lördag och inget annat.

Igår var Pärtan och jag på bio och såg Inception med Leonardo DiCaprio bland andra.
Riktigt sevärd och bra film. Hade noll förväntningar då den på förhand inte var min typ av film, men blev glatt överraskad. Se den!

Kanske därför det känns som söndag idag för att gårdagen blev lite av en lördag.

Idag har vi bara varit hemma större delen av dagen.
Lite utelek med Miran på fm innan lunch och sovning. På em blev det lekdejt hos Signe och sen tacos till middag.

Nu har min darling och jag precis kommit in efter att ha tvättat/städat en varsin bil.
Han tog X-trailen utvändigt och jag Skodan invändigt. Han får tvätta den imorn.
Nu blir det en Beck-film och lite chips.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback