Step-pass - check!

Jajjebullen! Idag har höstens Step1-pass färdigställts. Såå skönt. Och det känns som det blev riktigt bra oxå. Alltid kul att få köra nytt pass. :)

Imorn är det premiär för det nya passet kl. 19:00, kom alla vettja. ;)

Miran är på dagis. Skulle lämnas till frukost idag. Och själv klart ville hon ta sovmorgon just idag.
Hon har vaknat strax före 7 alla andra dagar denna vecka men idag fick jag knappt väcka henne. Hon vaknade precis när jag var på väg in till henne.

Ska strax åka och hämta nu. Spännande att höra hur det gått idag...

Slänger in några bilder på min nya klänning.
Svårt att fota bra när den hänger på galge, ser lite trist ut, men ni får ett hum iaf. :)





Med lilla koftan jag hittade på H&M igår.

Måste sticka nu!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Agneta

Så jättesnygg.

2010-08-25 @ 18:37:11
Postat av: Anna

Mycket fin klänning!!

2010-08-25 @ 19:35:13
Postat av: Bea

Den kommer du vara snygg i på bröllopet! Fast du är ju alltid snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback