Svettigt!

Precis hemkommen från ett Step-pass och är göörsvettig. Jobbigt var det men härligt!
Blir lite förbaskad när orken inte är vad den varit men det är väl därför man nöter på.

Miras första dag ensam på förskolan har gått över förväntan och väldigt bra för att va första dagen känns det som.
Lämnade henne strax efter 9:00. Hon hittade en låda med lego och hade knappt tid att vinka ens.
Skönt att hon ignorerar mig istället för att gråta iaf.
Sen hade det gått bra på fm. Frukt och utelek före lunch. Tonfisksås och pasta hade gått ner (skönt!) men sen hade fröken blivit lite vrång.
Hon skulle minsann inte sova på nån säng. Icke.
Somnade till slut i en av förskolans vagnar. Lillfisan. Hon kan vara bestämd ibland. Undrar vem det kommer ifrån..?
När jag hämtade henne vid 14 hade hon knappt tid att följa med hem.

Imorn är det 10-15 som gäller på dagis och jag ska passa på att åka till sömmerskan i Delsbo och hämta min klänning till Oslobröllopet.
Spännande! Ska försöka visa nån bild framöver.

Lunch med Tina står oxå på agendan. Mys!

See ya!



Denna bild sitter ovanför Miras hylla. Stora tjejen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Såå söööt!!

Hänger också gärna på och käkar lunch nån dag!

Kram, kram

2010-08-23 @ 21:55:02
Postat av: Hanna

Ja! Lunch gillas. :D Vi tajmar in nån dag som passar. Kramo

2010-08-24 @ 08:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback