Barnlycka

Jag läser rätt så många bloggar och det är ett måste varje fm när trollet knoppat in.
Går igenom min "lista" och kollar vad som uppdaterats.
Många av de jag läser just nu handlar så klart om andra mammor och deras små juvleler, men även en del andra med helt andra infallsvinklar.
Roliiigt med bloggar tycker jag. :)

Något annat som blivit skoj nu sen man fick barn är alla webbsidor med prylar och kläder till de små liven.
Bl.a. detta är en sida med helt fantastiska
barnartiklar.
Mina favoriter där just nu är dessa härliga inredningsprylar med fina stjärnor. Vore så fint i trollets rum!

   

Idag är pappa ledig och skottar taket här hemma. Känns bra att det blir gjort tycker jag.
Känns lite läskigt med all snö nu när det börjar gå mot varmgrader.

Nej, man kanske skulle försöka göra ett ryck innan sockret slår upp sina blå.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback